Viktigt med vänner!

33223-51

Jag förstår mer och mer att det är superviktigt med väninnor.

Den här illustrationen tillägnar jag därför mina allra bästistjejer som jag är
SÅ glad över att ha!


För ett tag sen fick jag en riktig 'AHA'-upplevelse. Mina tankar överrumplade
mig med denna förvånande insikt: "Vilken enorm tur jag har som har fått de
BÄSTA vännerna!"

Tanken som slog mig var så stark och överraskande att jag blev helt förundrad.

Jag har lite svårt att förklara hur det kändes men fundera på detta ett tag, vilket
LYX det är att få ha så många bra människor i sin närhet. Svindlar det till hos er också?

Det är en cool känsla att få umgås med the best of the best bland alla männsikor
på jorden! Oftast faller det sig så att man umgås med de människor man tycker
om MEN ÄNDÅ!! Det är inte självklart att ha bästisar, jag tar er verkligen inte för givet!

S T O R     K R A M

C


Kommentarer
Postat av: Minks

Jag suger åt mig som en svamp *asg* och instämmer med allt du säger =O)

Det var väl lite som min blogg efter vår senaste evening, där jag kände att OJ vad mkt energi jag fick och OJ vad viktigt det var att få prata med dig. OJ! och WOW!
kramis från bästis/M

Postat av: Cinks

Det var tanken vet du, Darling! Glad att du förstod och tog åt dig, glad att jag har dig =D

2006-05-09 @ 19:04:54
URL: http://cinks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback