Vi kom över vattengraven och....

I en behaglig dimma plockades jag på nio ägg. Det gick fort som sjuttsiken och jag hann knappt få upp benen i den utelämnande positionen innan det var klart.

Snacka om fetparty under natten! På förmiddags ringde de och sade att SEX av de nio äggen blivit befruktade som de skulle. Två panelägg ville ingen leka med. Ett ägg var visst alldeles förfärligt populärt för fler än en uppvaktade och då funkar det tydligen inte som det ska.

Vattengraven passerad och nu återstår det största hindret, själva 'infästningen', så att säga. Det känns inom mig som om att det här kommer att gå vägen! Hittills har allt förlöpt precis som det ska så det vore ju tusan om vi inte får klippa målsnöret och förverkliga den dröm som mannen och jag har. 

Om  det inte går enligt planerna så fortsätter går livet vidare. Det blir väl F som får stå ut med en lite extrapussig mamma bara ;-)  Vi har ju dessutom fler chanser framför oss om nåt halvår eller så. För att inte fundera så mycket så väljer jag den enkla vägen, släpper allt ansvar och tänker att ödet får bestämma hur det kommer att gå. Hoppas ödet är med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback