Sköna maj välkommen!

vitsippa

Supermysig valborgsmässoafton. Litet febrigt F åkte till pappa på kvällen. Mannen och jag korkade upp bubbel och dukade fram lite snacks. Vid halv tio slöt vi upp med hundratals andra majfirare och tittade på eld och ett jättefyrverkeri som aldrig tycktes vilja sluta. När vi kom hem igen luktade vi skogsbrand, precis som det ska va. Vi tände ljus i sovrummet och tog med oss resten av bubblet ner i stora, varma sängen....

Dagens höjdpunkt idag är att jag ska  få träffa min lille söte gudson som kommer på middag. Oh, det går långt mellan gångerna men nu hann jag fånga dem när de ändå hade vägarna förbi.

Skickar ett stort 'LYCKA TILL' till
Leoella som slutar snusa idag!


Kommentarer
Postat av: Jag

ÅH! Tack!!
Med hjälp av nikotintuggummina har det gått riktig bra! Jag har inte tagit en snus sen i söndags kväll vid 23.30tiden.

2006-05-02 @ 12:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback