Pjuh...

Nytt besök idag.
Ultraljudet visar sju 17 mm små äggblåsor som växer och står i. Allt ser ut som det ska, enligt läkaren. Lagom med ägg. För många vill man inte ha, då är man överstimulerad. "Det är bara ETT bra som krävs" som läkaren säger. Få ägg klarar att frysas in, en på tre, så det är nog inget vi kan räkna med. Ytterligare några dagars väntan och sen är det dags för ägglossningssprutan och två dagar efter plockning.

Har läst en del om
Anna som nu går gravid efter sin tredje ivf. Fantastiskt spännande resa som i hennes fall lett fram till det som alla vi som går igenom detta strävar efter - en fullgången graviditet. Inser att det är långt kvar till dess för min del.....

Alors, gissar att Minks redan räknat ut att OM det funkar så KAN det bli ett marsbarn...ett och ett halvt år efter Gusten...född i början av månaden...allt verkar liksom stämma så det bara MÅSTE bli så nu, n'est pas!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Vad roligt att du läser hos mig! Jag ska sätta mig ner och läsa vad du har skrivit också, spännande!
Självklart får du länka till mig, jättekul att du vill göra det.

Du, detdär med träning är någonting som de säger olika om på alla kliniker. Om det känns okej att träna under stimuleringsperioden så kan man visst göra det, ha inte ångest. Man känner själv när det ömmar för mycket i magen.
Lycka till med äggplocket nu, håller tummarna för dig!
Anna

Postat av: Minks

Jag har inte velat sagt något men jag har också räknat och kommit fram till samma sak. En pojke i mars 2007, vad annars?
största kramen och all power till äggen!!

2006-05-18 @ 13:04:50
URL: http://minks.blogg.se
Postat av: Jag

hoppas allt går som det ska!! Själv har jag inte ens kommit i skedet att vi försökt ännu, överhuvudtaget. Kommer säkert några rader om det i bloggen någon dag/vecka/månad... För tiden börjar ju rinna ut för mig, dock ej för sambon. Vilket delvis kan komplicera saken delvis. Men jag känner hopp och tillförsikt!

2006-05-18 @ 16:12:42
URL: http://leoella.blogg.se
Postat av: binks

håller tummarna hårt!!! Jag tänker tro på en marsbebi :)

2006-05-24 @ 10:43:08
URL: http://binks2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback