När ångesten sätter in....

Suck

När ångesten sätter in är det visst inget som kan stoppa hjärnans framfart över svartmålade tankegångar.

Jag mailade ivf-kliniken igår för att dubbelkolla att det var ok att träna. Trots allt så börjar det ju kännas lite nu men - HALLÅ - ingen lägger väl av att träna inför en vanlig ägglossning? Eller?

Hur som helst så ringde de tillbaka idag och sade att jag ska INTE träna under hela stimuleringsperioden utan ta det lugnt...vilket jag ju inte har gjort då...

Jag försöker verkligen anstränga mig för att göra allt rätt och ändå blir det så fel. Fetfel. Tänk om alla mina fina små ägg har lossnat eller spruckit eller... bu-huuuu

Ja, det lär jag ju få reda på imorgon när jag ska tillbaka och mäta.


Kommentarer
Postat av: Minks

Mäh!
Alltså jag tror att om det var extremt viktigt hade de sagt till om strängeligen träningsförbud.
Alltså det borde de ju ha gjort om det var jätteviktigt, annars är det ju uselt dålig information från dem!
stora kramen och massa cyberfriendspower från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback