Falskt alarm

Ingen bra morgon. Vaknade och kände en mandarinstor buktning till höger vid buken. Ångest igen tredje rejäla ångestvändan hittills och halva fredagen som har markerats "ledig" har occuperats av en massa tankar om vad det kan vara bara det värsta vad annars.

Jag fick dock en lugnande förklaring till vad det kan vara så nu har jag slappnat av säkert 80%. Kunde till och med le ärligt till F och tala om för henne att hon är det bästa en mamma kan önska sig särkilt när hon byter till ökenråttan utan att be mig om hjälp stup i kvarten.

Nu känner jag att jag kan slappna av och verkligen ta helg. Strunt i regn och rusk, det kommer knappas att märkas av i goda vänners lag =D
Packdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback