Bio?

Jag hade önskat att jag kunde lägga ut en flödande text med berättelsen om när F för första gången gick på bio med PvF i valborgshelgen...men det kan jag inte för hon har minst sagt varit fåordig.

Det var kul. Så långt fick jag veta. Filmen var bra. Det hade känts konstigt först men sen var det som om hon gått med mig på bio, sade hon.

Han hade plockat en blomma till henne. Det fick jag också veta. En krokus. Då hade hon sagt till honom att den var fridlyst. De hade spelat lite kort hemma hos honom och då hade han varit tokbusig. De hade fikat. That's it. Resten kommer kanske i portioner så småningom.

Jag känner mig trygg med att det är en väldigt rar kille iallafall. Sen får vi väl se om deras nyvunna kärlek håller i en, två eller tre veckor. Tills dess får jag väl fortsätta plocka teckningar fullklottrade med hans namn överallt i huset.

Kommentarer
Postat av: Minks

Ja som sagt, hon berättar mer när hon vill sen. Johanna är också ganska tystlåten men ibland ser man hur hon verkligen VILL berätta saker. Det är bara att passa på och njuta.
Johanna har ju fortfarande pojkvännen William dårå. Han känns också som en snäll och rar kille om än väldigt dejavu -Nä jag fick inget vid Valentin för han glömde det *asg* Fick han nåt av dig då? -Ja jag hade gjort en fin teckning!
jaja....han har ju några år på sig!
/M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback