Vi hade iallfall tur med vädret

Va nu? Idag ska det ju inte regna! Vi ska ju ÄNTLIGEN till att spika terass i helgen (där "vi" = mannen + svärfar) och då vore det ju mysigare med törstsläckande läsk i solen än blöt pizza under en pressenning.

Men det är bara tidig morgon än och finns det några högre makter så hoppas jag de skärper sig och gör som vanligt. Det vill säga.... Mannen och jag har kanske inte världens flyt med saker och ting i livet men en sak konstaterar vi oftast efter våra happenings: "Vi har iallfall tur med vädret!".

Kommentarer
Postat av: Minks

Jag har hört att det ska bli kanoväder (för att vara sista april!) imorgon o söndag! dvs 10-12 grader uppehåll o halvklart =O)
Heeelt perfekt för altanbyggeri med andra ord! kram/M

Postat av: Cinks

Ah, tack! Jag har missat ALLA väderleksrapporter men det låter ju lovande jö =D

2006-04-28 @ 14:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback